2016. április 5., kedd

1.Fejezet-Start






-Sel,bepakoltál mindent?
-Hát nem tudom,remélem.
Eljött a várva várt nap. Végre indul a turné. A családom és a barátaim nagyon fognak hiányozni,főleg,hogy most a legjobb barátnőm Nina se tud velem jönni a vizsgái miatt,de megígérte,hogy ha lerakott minden vizsgát csatlakozik hozzánk. Nem szeretek búcsúzkodni mert a szüleim meg a húgom  mindig sír ilyenkor,de kárpótol,hogy találkozhatok a rajongóimmal.
-Kicsim,nagyon vigyázz magadra! Megtudom ám ha valami rosszat csináltál!
-Zac,ígérem neked semmi baromságot nem fogok csinálni,bízz bennem!
Imádom ezt a srácot. Hihetetlen,hogy pelenkás korom óta ismerem és most a barátom,akivel először csókolóztam és ő vette el a szüzességemet.  Zac közelebb lépett és egy mindent elmondó csókot adott a számra.
Mikor megfordultam a lépcső irányába és láttam a zokogó húgomat rossz érzés fogott el. Nagyon fájt ezt látni de sajnos ő nem jöhetett most mert iskolába kell járnia. Odamentem a lépcsőhöz és nagyon szorosan magamhoz öleltem szegényt.
-Selly,nem kapok levegőt.
-Jaj ne haragudj,tudom már nagylány vagy,de nem szeretem mikor sírsz.
Ja igen,a húgom 12 éves,de mikor elkell mennem itthonról több időre akkor mindig meghatódik.

4 órával később
Végre megérkeztünk,L.A.-be. Nem volt nagyon hosszú út,de nagyon elfáradtam. Mikor odaértem a csarnokhoz,üdvözöltem a régi és az új munkatársaimat. Láttam egy fiút azt hiszem Cameron volt a neve,de nem biztos. Na szóval,rohadtul helyes srác volt,de nem vagyok az a hűtlen típus és nem fogom megcsalni Zac-et miatta.
Nagyon fárasztó volt ez a 2 óra,rengeteget gyakoroltuk a táncot, kipróbáltuk az effekteket és nagyon sokat kellett ma énekelnem,de megéri. Most rohanok egy interjúra,nagyon remélem nem jövök kellemetlen szituációba.

Az Ellen show
-Mi volt az elképzelésed a ’Revival’ról?
-Ez egy olyan album ahol próbáltam nőiesebbre venni az albumot és a zenéimet. Igyekeztem ezt a 16 éves Disneys kislányt levedleni magamról és szerintem egész jól sikerült.
-Még egy valamit árulj el nekünk: A turnédon lesznek vendégfellépők és összefuthatunk esetleg Zaccel?
-Hát Zac azt mondta,hogy amint lesz pár nap szabadideje csatlakozik hozzánk. Ám a turnéról egyenlőre nem árulhatok el semmit.
Este 23.00
Eszméletlen fárasztó volt a mai nap. Szerencsére  még volt erőm egy jó nyugtató fürdőt. Ha jól emlékszem holnap ismét vár rám egy hosszú próba és egy közönségtalálkozó. Gyorsan még visszaüzentem Zacnek,hogy nincs semmi gond. Leraktam a telefonom az éjjeli szekrényre és elaludtam.
Hajnal 4.23
*
ajtó dörömbölés*
- Megyek már,nyitom.
- Szia Selena. Rég találkoztunk.
A pohár hangos csörömpöléssel tört össze a padlón.Nagyon megijedtem.


Ha tetszett ez a fejezet nyugodtan írd le a véleményed ha pozitív,ha negatív kritika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése